Στη μνήμη του φίλου και συναγωνιστή Δημήτρη Κεχαγιά.


4-1-2013 10-27-16 AMτου Ιωάννη Κ.Δραγάτη

Κανονικά ο τίτλος του άρθρου θα έπρεπε να είναι »Ενάντια σε όλες τις Κακιστοκρατίες»

Με τον Δημήτρη γνωριστήκαμε πρώτη φορά στο στρατό,εκει πίσω στο 1996.Μεγαλύτερος αυτός είχε έρθει μετά την αναβολή για σπουδές.Εγω δεν είχα καταφέρει να περάσω πανεπιστήμιο και είχα επιλέψει να καταταγώ πιο νωρίς.Ήταν το καλοκαίρι μετά την κρίση των Ιμίων και ήταν δύσκολα.Δύσκολο και τραχύ και το μέρος που υπηρετήσαμε.Το Καστελόριζο.Ήταν μια κανονική θητεία χωρίς άδειες,εξόδους.Ενέδρες στο νησί και στις γύρω βραχονησίδες σε εβδομαδιαία βάση.Τίποτα δεν θα άλλαζα όμως απ’ολα αυτά.Αλήθεια είναι τιμή μου που υπηρέτησα εκει μαζί με τον Δημήτρη.

Ο Δημήτρης ήταν ενας άνθρωπος του πνεύματος.Θυμάμαι σαν να ήταν τώρα τα δεκάδες βιβλία που πάντα είχε μέσα στον σάκο του.Τα βιβλία και μια σκακιέρα.Αυτός με έμπασε στον κόσμο της λογοτεχνίας.Ντοστογιέφσκι,Σταινμπεκ,Τολστοι,Ουγκό,αλλά και ποιητες.Ωρες ατελείωτες διάβαζε.Ώρες ατελείωτες μιλούσαμε για την πολιτική και την κοινωνία.Του Δημήτρη του άρεσε πολύ η πολιτική.Αλλά οχι η πολιτική σαν το σημερινό κουρελόπανο που το σέρνουν απο κανάλι σε καναλι του κάθε διαπλεκόμενου νταβατζή και μπετατζή,τύποι σαν τον Άδωνι και τον Ντινόπουλο.Την πολιτική σαν επιστήμη σαν τέχνη.Την μέγιστη όλων τον επιστημών.

Θυμάμαι την χαρακτηριστική ευκολία με την οποία με κέρδιζε στο σκάκι.Οσο και αν προσπαθούσα το μόνο που κατάφερνα ήταν να χάνω πιο γρήγορα.Πάντα βοηθούσε τους πιο αδύναμους,πάντα προστάτευε αυτούς που δεν μπορούσαν να τα καταφέρουν απο μόνοι τους ενάντια στους νταήδες.

Με αυτόν τον τόσο αξιόλογο άνθρωπο χαθήκαμε μετά τον στρατό.Τότε ξεκινούσε και ο Σημητικός μεσαίωνας.Αλλά ακολουθήσαμε κοινές πορείες στη ζωη.Όταν το προηγούμενο καλοκαίρι με είδε στη διακαναλική συνέντευξη των Ανεξαρτήτων Ελλήνων,βρήκε το τηλεφωνό μου και επικοινωνήσαμε.Μιλήσαμε για πολλή ωρα για όλους και για ολα.Για το οτι πρέπει να βγούμε απο το πολιτικό τέλμα στο οποίο βρισκόμαστε εδω και δεκαετίες.Ολη η μεταπολίτευση υπήρξε ενα πολιτικό τέλμα.Για το τι πρέπει να γίνει,για το τι λύσεις υπάρχουν ή μπορούν να υπάρξουν.Μου είπε για το προσωπικό του τοπικό ιστολόγιο.Κανονίσαμε μελλοντική συνεργασία.Δεν προλάβαμε…

Θα ήθελα μέσα απο αυτές τις λίγες γραμμές να δώσω μια υπόσχεση στον φίλο και συναγωνιστή μου Δημήτρη Κεχαγία.Δημήτρη να είσαι σίγουρος αδερφέ οτι αυτό που ξεκίνησες εσυ,θα συνεχιστεί.Δεν θα μείνει ατελείωτο και ατελέσφορο.Ο Λένιν είχε πει οτι οι ιδέες είναι σαν τα καρφιά. Όσο τις χτυπάς, τόσο βαθύτερα μπαίνουν.Οσο πιο πολύ πόλεμο μας κάνουν,οσο πιο πολύ λάσπη ρίχνουν τόσο πιο κοντά φέρνουν το πολιτικό τους τέλος.Όπως λεει και ο σύντροφος Μιχάλης η Αριστοδεξιά κακιστοκρατία αργοπεθαίνει,και εμείς ακόυμε τον επιθανάτιο ρόγχο της να εκπέμπεται απο τα κανάλια.

Ο Θεός παίρνει μαζί του νέους, τους καλύτερους,Και εσυ ήσουν ενας απο αυτούς.

atypos.com

 

Ακολουθεί το κείμενο του Μ.Χαραλαμπίδη απο το προσωπικό του ιστολόγιο.

 

ΜΝΗΜΗ ΕΝΟΣ ΕΥΓΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΕΞΥΠΝΟΥ ΝΕΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΕΧΑΓΙΑ
Ήταν δύο την περίοδο της Δικτατορίας οι απελευθερωτές μου από το τότε καθεστώς. Ο ένας από οικογένεια Ιταλών της Πάτρας που μετά τον πόλεμο βρέθηκαν στο Μπάρι. Ο δεύτερος ήταν ο Bellino Riccardo από το Τορίνο. Με την δική του ταυτότητα δραπέτευσα από την Κέρκυρα. Ο πρώτος μου έφερε το χαρτί της εισόδου του στην Ελλάδα χρήσιμο για την δική μου έξοδο.
Ο Δημήτρης Κεγαχιάς ήταν ο απελευθερωτής μου από την Μεταπολιτευτική ΠεντακόΜονοκομματική και Τηλεκρατική δημοκρατία που δεν ήταν δημοκρατία.
Χάριν σε αυτόν βγήκα από την νέα καθεστωτική Φυλακή. Εκατομμύρια νέοι άνθρωποι έμαθαν την πολιτική ύπαρξη μου. Ο μεταπολιτευτικός ολοκληρωτισμός γελοιοποιήθηκε.
Όταν οι επισκέψεις στο blog του με το γνωστό απόσπασμα της ομιλίας μου του 1996, έφθασαν μετά από λίγες ημέρες τις 100 χιλιάδες, μου τηλεφώνησε. Με την χαρακτηριστική του σεμνότητα και ευγένεια μου είπε: «Εγώ είμαι αυτός που ανέδειξα στο Διαδίκτυο την ομιλία σας». Ήταν ένας Δημοκράτης, Αθλητής της Πόλης, ήταν ενάντια στις σύγχρονες Τυραννίες. Μιλούσαμε σποραδικά. Συναντηθήκαμε σε κάποιες ομιλίες μου. Τις τελευταίες ημέρες σκεφτόμουν να επικοινωνήσω μαζί του.
Ο Δημήτρης Κεχαγιάς έφυγε στα 41 του ξαφνικά από αυτήν την ζωή.
Η αδιόριστη Φιλόλογος γυναίκα του και τα τέσσερα μικρά παιδάκια τους πρέπει να γνωρίσουν την δική μας ανθρώπινη ζεστασιά.

Ο Αριθμός λογαριασμού στο όνομα του Δημήτρη και της γυναίκας του στην Εθνική Τράπεζα είναι: 29074695866

Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΕΧΑΓΙΑΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΚΑΙ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΜΑΣ ΜΝΗΜΗΣ
ΑΥΤΗΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΓΚΗ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ

ΑΝΤΙΟ ΔΗΜΗΤΡΗ

Σχολιάστε

  • Ελάτε στην Παρέα μας ! Enter your email !

    Μαζί με 85.306 ακόμα followers

