ΕΥΘΥΜΑ : Ο Κουβελης στο διασημο ψυχολογο Χατζηρουφα


ΚΟΠΡΙΤΗΣ
Ο Ερρίκος κοίταζε με μισό μάτι τον ασθενή. Η Κλαίρη- η γραμματέας του- είχε επιμείνει πολύ για να δεχτεί να τον κουράρει.
  • Είναι άκρως αντιεπαγγελματικό αυτό που κάνετε κύριε Ερρίκο! Είναι εποχές αυτές να χάνουμε πελάτες; Και μάλιστα διάσημους;
  • Τα ραντεβού μας είναι φουλ Κλαίρη! Δεν έχουμε ανάγκη! Πρέπει να προστατέψω λίγο κι εγώ τον εαυτό μου βρε διάολε, απάντησε φουρκισμένος ο δόκτορας, χρησιμοποιώντας πρωτοφανή ύβρη για τα δεδομένα του!
  • Μετά μην πείτε ότι δεν σας προειδοποίησα! Αντιλαμβάνεστε, πόσο δυσάρεστο θα είναι για σας να μειωθούν τα έσοδά σας και να πέσετε στην ανάγκη της «αγαπημένης» σας πεθεράς…
  • Πες του να έρθει, που κακό χρόνο να χει ο Πρωταθλητής της ενόργανης, ξαναβλαστήμησε ο Χατζηρούφας, κάνοντας την Κλαίρη να γουρλώσει αντιαισθητικά τα μάτια της.
Και να τονα το Φώτη στο ιατρείο. Τα πάντα απάνω του, τσίτωναν το νευρικό σύστημα του Ερρίκου. Οι ατίθασες μπούκλες, το ψευτομουστακάκι του, το στόμα του, που το άνοιγε με ένα τρόπο- τάχα μου τάχατες διστακτικό και συγκρατημένο! Επεδίωκε με αυτόν τον τρόπο- το δίχως άλλο- να δώσει στους γύρω του την εντύπωση ενός εγκρατή και βαθυτάτως σκεπτόμενου πολιτικού! «Αμ σε ξέρουμε κύριε Φώτη μαςςςς, τι καπνό φουμάρεις» σκέφτηκε ο Ερρίκος και ξεκίνησε την συνεδρία.
  • Καλησπέρα σας, κύριε Πρόεδρε. Γνωρίζοντας πόσο απασχολημένος είστε θα προσπαθήσω να επισπεύσω λίγο τα τυπικά και να εισέλθουμε αμέσως στο θέμα. Τι πρόβλημα αντιμετωπίζετε;
  • Κύριε Χατζηρούφα, ευχαριστώ πολύ γι αυτή σας την επαγγελματική στάση. Το να μην κωλυσιεργείτε είναι πράξις υπεύθυνη. Και η υπευθυνότητα ξέρετε, είναι η μεγάλη μου αδυναμία.
Ο Ερρίκος ξερόβηξε και άφησε ασχολίαστη την Κουβέλειο ατάκα.
  • Θα εισέλθω λοιπόν άμεσα στο θέμα που με ταλανίζει: Φοβούμαι μήπως με τα επερχόμενα μέτρα- που θ’ αναγκαστεί να λάβει η κυβέρνηση εθνικής σωτηρίας- εξαναγκαστώ να καταπατήσω τις πολιτικές αρχές μου και τα αριστερά μου ιδεώδη! Τρέμω στην ιδέα να προδώσω το λαό που με τίμησε με την ψήφο του. Είμαι σε δίλημμα.. κάπως πρέπει να το διαχειριστώ όλο αυτό.. Να απενοχοποιηθώ!
  • Για να καταλάβω, θέλετε να σας βρω ένα τρόπο να καταπατήσετε τις κόκκινες γραμμές σας και να φανεί στον εαυτό σας σα να μην τις καταπατήσατε; Ρώτησε ο ψυχολόγος και ήταν βέβαιος ότι η πίεσή του έφθανε εκείνη του Μαρκογιαννάκη όταν βλέπει την Κωνσταντοπούλου!
  • Ακριβώς!
  • Να υποθέσω ότι δεν σας απασχολεί το γεγονός ότι την ίδια ακριβώς εντύπωση λαμβάνουν και οι πολίτες;
  • Ότι με απασχολεί με απασχολεί αλλά ο λαός έχει μάθει στα δύσκολα, ενώ εγώ είμαι ευαίσθητος και πονετικός..
  • Τ’ ακούσαμε κι αυτό! ξέφυγε του γιατρού ένας- κατά τα λοιπά- εύλογος αφορισμός.
  • Δεν σας εννόησα ιατρέ!
  • Για να με εννοήσετε ακούστε τούτο: Η επιστήμη μου, σχετίζεται με την εσωτερική βελτίωση του ασθενούς και ουχί με τη συγκάλυψη των ελαττωμάτων του!
  • Ποιών ελαττωμάτων;
  • Των δικών σας!
  •  Έχω εγώ ελαττώματα;
  • Εσείς τι λέτε; ;Eχετε;
  • Εγώ λέω όχι! Εσείς;
  •  Εγώ πάλι λέω ναι!
  •  Ναι ε; Έτσι που πάει το πράγμα θ’ αναγκαστώ να συμφωνήσω..
  • Μα προ ολίγων δευτερολέπτων δεν είπατε όχι;
  • Είπα εγώ όχι;
  • Και τι είπατε;
  • Εσάς ρώτησα! Δεν τοποθετήθηκα!
  • Θα με τρελλάνετε;;;
  • Μην εκνευρίζεστε γιατρέ! Για πείτε μου: τι σας απασχολεί; Γιατί τόσα νεύρα;;;

follow @kopriths

Αναρτήθηκε από 

Σχολιάστε

  • Ελάτε στην Παρέα μας ! Enter your email !

    Μαζί με 85.337 ακόμα followers

